Vrijdag 22 september

23 september 2017 - Türkmen Mahallesi, Turkije

Vandaag zijn Donna en mijn vader jarig. Dus die eerst een berichtje gestuurd en een felicitatie op Facebook gezet. Tijdens het ontbijt dacht ik, ik ga toch die laarsjes even passen. Eigenlijk heb ik 40 maar je weet maar nooit misschien passen ze toch. Onderweg ineens een hoop kabaal. Ik zag een paar mannen in een padje staan lachen gillen en springen. Ik denk wat gebeurd daar. Dus ik liep er eigenlijk een beetje naar toe. Toen riep een man achter mij. No lady a rat. Bbbrr daarom stonden ze met die bezems omhoog. Ik liep maar gauw door. Echte helden waren het niet met hun gegil. Haha. Ik naar dat winkeltje en wat denk je ze pastte als gegoten gewoon. Ikke blij. Het is heel zacht leer dus ze zitten ook nog eens heel lekker. Terug in het hotel heb ik meteen Peet geappt en meteen verteld dat ik weer naar ladies beach ging lopen want er stond vandaag wind en het was niet zo warm. Dus omgekleed en weg. Het was heerlijk om te lopen ik had wel mijn hoedje op dus dat was lekker. Halverwege zag ik een man staan met een rood trainingspak. Ik negeerde hem een maar voelde zijn ogen in mijn rug prikken toen ik voorbij liep. Na een kwartiertje ofzo, ik was die man alweer vergeten stond tie ineens weer voor mijn neus. Hello madam, how are you. Ik zei fine en liep hem voorbij. Snel om me heen kijkend of er mensen in de buurt waren. Die waren er niet maar er reden wel konstant auto's gelukkig. Can I please give you my bussinesscart. I work in this restaurant and if you come for dinner tonight you have free drinks and desert. Oké ik pakte het kaartje en zei I'll think about it. Ik wilde weer doorlopen. Madam where do you stay. Ik zei in a hotel in Kusadasi. Ik denk ik ga niet aan jou neus hangen welk hotel. Where are you going. Ik zei Ladies Beach dat was inmiddels toch om de hoek. Oh madam do you want to go on my scooter. Euh nee wat denk jezelf. No I walk bye. Pppfff zo daar ben ik vanaf vervelend ventje. Gelukkig was ik zo op het strand. Hetzelfde bedje in beslag genomen. Zo boekje erbij wat drinken, wie doet me wat. Toen ik daar al een paar uur lag zag ik ineens uit mijn ooghoek dat rode trainingspak weer aankomen. Oké hoedje over mijn ogen getrokken. Denk straks staat tie weer aan mijn bed. Doei geen zin in. Hij zag me gelukkig niet. Ik ben nog even over de boulevard gelopen van ladies beach en even het straatje ingelopen waar onze vorige hotel was 13 jaar geleden. Daar heb ik nog wat foto's gemaakt. Kan ik die aan peet en de kinderen laten zien. Het hotel is nog precies hetzelfde. Betekent dat het grondig aan renovatie toe is en het straatje is vergane glorie. Geen winkeltjes meer bijna en de twee restaurantjes waar we wel eens gingen eten waren afgebroken. Zonde. De rest van de boulevard was nog bijna hetzelfde. Ik ben weer terug met de bus gegaan. In het hotel ff gedouched een toen nog wat rondgelopen in het centrum. Wat gegeten bij de vier broers. Die kwamen al met dekentjes aanzetten. Het waaide een beetje. Ik zei no I'm not cold. Yes very cold zei één van hen. Ik zei in Holland it's cold. Haha. Toen ik wegging vroeg één van de broers where is your boyfriend. Ze waren toch wel nieuwsgierig. Ik zei die boyfriend is my husband and he is coming next week. Oh you bring your husband to our restaurant. Ik zei ofcourse. Bye. Ik was best vroeg terug in het hotel. Het was toch wel een beetje fris. We hebben nog videobellen gedaan met whatsapp maar dat ging niet zo heel goed. Slechte wifi. Maarja we hebben elkaar gezien en gesproken.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade