Vrijdag 6 oktober.

6 oktober 2017 - Camikebir Mahallesi, Turkije

Vandaag is onze laatste hele dag. Dus hebben we besloten om heel de dag naar het strand te gaan. Na het ontbijt hebben we lekker cappuccino gehaald bij het gemeente tentje en zijn we daarmee op de boulevard gaan zitten. De katjes leren ons al kennen en komen meteen aangerend. Ze sprongen zelfs op schoot. De kipfilet uit het hotel neemt gretig aftrek. Toen de buikjes gevuld waren zijn we bij de eczane ( apotheek) even 5 tubes zalf gaan halen voor mijn psoriasis. Mijn plekken zijn zo goed als weg. Nu ziet mijn psoriasis er als ik op vakantie ben er altijd beter uit maar weg is het nooit. En nu ziet het er zo goed uit dus hoop ik dat het van de zalf is. Daarna hebben we het busje gepakt naar ladies beach. Deze keer reed het busje verder ladies beach in. Maakte niet zoveel uit qua afstand. Dus we waren zo op het strand. Het was super warm vandaag dus we hebben ook een paar keer gezwommen. Dat moest ook wel om even af te koelen. Tussen de middag zijn we op de boulevard wat gaan eten. Daar zat natuurlijk ook weet een katje. Hij was zo aanhalig dat hij meteen op mijn schoot sprong. Daar was ik eigenlijk niet zo bij mee want hij had een wond aan zijn achterpoot. Maar hij had zich lekker genesteld op mijn schoot en ging er niet zomaar meer af. We hebben het tot half vijf volgehouden op het strand. Na nog een ijsje op de boulevard zijn we weer met het busje terug gegaan naar het hotel. Even gedouched en opgefrist en weer het stadje in. We hebben nog een paar aparte sneakers gekocht voor Peet. Daarna hebben we bij de vier broers onze laatste diner gegeten. De house special. Erg lekker. We kregen nog een schaaltje fruit met slagroom van het restaurant toe. Weer terug gekuierd. Morgen laatste dag. We moeten eigelijk om 12 uur de kamer uit. Maar misschien konden we een verlate checkout boeken. Maar dan moeten we morgen ochtend even bij de receptie langs om te kijken of de kamer niet geboekt is. Ik heb mijn blog nog geschreven en Peet tv gekeken.