Woensdag 4 oktober

5 oktober 2017 - Atatürk Mahallesi, Turkije

Omdat Peet nog niet naar de markt is geweest gaan we vandaag weer naar de markt. Even kijken voor wat shirtjes en een vest. We hebben eerst de katjes noh even gevoerd. Vandaag waren er maar drie kleintjes waar dan de andere zijn vraag ik me dan af. Maargoed op naar de markt, nu hoefde ik niet te zoeken natuurlijk en liepen we er meteen naartoe. Allebei de verdiepingen doorgelopen , resultaat twee t-shirts voor Peet. We zijn door het centrum teruglopen en daar hebben we bij een juweliertje nog een kraaltje een een veiligheids sluiting van pandora gekocht. Die meneer heeft mijn armbandje een beetje bijgesteld want dat wilde wel eens losschieten. Ook hebben we daar mijn ring weer achter gelaten om nog eens kleiner te laten maken. Hij was nog steeds te groot. Als je hier in Turkije bent hou je altijd vocht vast dus zijn je vingers ook dikker en als ik dan savonds in het hotel was kon ik mijn ring weer zo van mijn vingers afschuiven. We konden de ring na een uur weer ophalen maar even doorgegeven dat we dat vanavond wel zullen doen. Het was inmiddels weer flink warm geworden dus we wilde lekker naar het zwembad. Terug naar het hotel zwemspullen aan en naar boven. Heel de middag lekker van de zon genoten. We hebben nog wat wraps besteld en ice cappuccino. Savonds zijn we mijn ring op gaan halen nu paste hij eindelijk goed. Mag het na drie keer kleiner maken. We hebben bij de 4 broers doner gegeten en op de terug weg naar het hotel hebben we nog een klein koffertje gekocht. Heel leuk ding met een afbeelding van een strand. Een hand bagage koffertje daar kunnen al onze aanlopen in. Ik ben savonds vroeg naar bed gegaan. Ik had de nacht ervoor slecht geslapen. Peet heeft nog wat tv gekeken.